رویال چرم یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران می‌توانند در سایت و اپلیکشین اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی رویال چرم ساری به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و مطالعه و رعایت آن از سوی هر دو طرف الزامی‌می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های رویال چرم ساری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت یا اپلیکیشن رویال چرم ساری از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین رویال چرم ساری می‌باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات رویال چرم ساری تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر از خدمات رویال چرم ساری استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن رویال چرم ساری ثبت نام نماید و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی می‌نماید. کاربران موظف هستند تا از صحت اطلاعات وارد شده در حین ثبت نام اطمینان حاصل کنند و رویال چرم ساری مسئولیتی در قبال مشکلات بوجود آمده در صورت ارائه اطلاعات اشتباه نمی پذیرد.

شرایط ثبت سفارش

در رویال چرم ساری تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می‌باشد و رویال چرم ساری هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت. همچنین تصویر ارائه شده از محصولات جهت کمک به خرید کاربران می باشد و در صورت تغییر ظاهر محصول از سمت تولید کننده, تصویر نمی تواند ملاک اعلام مغایرت محصول باشد.

افزودن کالا به سبد خرید به منزله ی رزرو کالا نیست و در صورت به اتمام رسیدن کالا در حین ثبت سفارش رویال چرم ساری مسئولیتی در قبال کالای به اتمام رسیده نخواهد داشت. همچنین تا پیش از ثبت نهایی سفارش, امکان بروز تغییر در قیمت محصولات یا به اتمام رسیدن بازه ی تخفیف کالا وجود دارد. به همین منظور کاربر موظف است قبل از ثبت نهایی سفارش فاکتور سفارش را بررسی و سپس پرداخت نماید.

پرداخت وجه سفارش به سه صورت امکان پذیر می‌باشد:

1.پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت و اپلیکیشن رویال چرم ساری

۲. پرداخت درب منزل (در حال حاضر این روش تنها برای مشتریان شهر ساری امکان پذیر می‌باشد.)

۳. پرداخت از طریق اعتبار رویال چرم ساری. در صورت وجود اعتبار (افزایش اعتبار با کارت اعتباری یا اعتبار مربوط به سفارشات گذشته) در انتهای سفارش بصورت خودکار مبلغ اعتبار از مبلغ پرداختی فاکتور شما کسر خواهد شد.

تغییر سفارش ها

در رویال چرم ساری تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات بصورت کامل به کابران تقدیم شود اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها, رویال چرم ساری این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک , تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.

شرایط ارسال

رویال چرم ساری متعهد است که در روزهای کاری طی بازه های اعلام شده سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند. در صورت بروز مشکل و عدم امکان ارسال سفارش بنا بر شرایط و حجم سفارش ها در بازه ی مشخص شده, رویال چرم ساری این حق را برای خود محفوظ می دارد که بازه ی ارسال را به نزدیک ترین بازه ی ممکن تغییر دهد و این مورد را به همراه بازه ی جدید از طریق تماس, پیامک یا ایمیل به اطلاع مشتری برساند.

در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر, بسته به رویال چرم ساری بازگشت داده می شود و بازه ی جدیدی برای ارسال با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر, سفارش لغو می شود و هزینه ی پرداخت شده به اعتبار کاربر منتقل خواهد شد.

تحویل بسته ها از طریق پیک در شهر ساری در حال حاضر در بازه ی 12 صبح الی 15 عصر می باشد و بعلت تعدد سفارش ها امکان اعلام زمان دقیق رسیدن پیک وجود نخواهد داشت.

بازه ی مشخص شده در سایت برای شهرستان های دیگر به غیر از ساری, بازه ای است که بسته به پست تحویل می شود و کاربر باید برای پیگیری وضعیت بسته, از طریق کد رهگیری مرسوله ی پستی در سایت شرکت پست اقدام نماید.

مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش بر عهده ی کاربر می باشد و چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد, هزینه ی ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح بر عهده ی کاربر می باشد.

روز کاری

روز‌های کاری رویال چرم ساری شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 الی 21:30 می‌باشد. همچنین در روزهای تعطیل رسمی رویال چرم ساری از ساعت 10 الی 17 پاسخگوی کاربران می باشد.

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسوله

کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک رویال چرم ساری یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی

از آنجا که رویال چرم ساری تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک رویال چرم ساری یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.

روند دریافت کالای مرجوعی در ساری از سمت پیک رویال چرم ساری انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای رویال چرم ساری ارسال نماید.

هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده ی خود کاربر می باشد.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که تامین کننده ی فروشنده کالا را موجود داشته باشد یا کالا در انبار مرکزی رویال چرم ساری موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می شود.

شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار رویال چرم ساری و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل,هزینه به اعتبار کاربر افزوده می شود و در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی 24 الی 72 ساعت انجام خواهد شد.

عودت کالا در جشنواره

مشتریان عزیز باید توجه داشته باشند در صورت مرجوع کردن کالا در جشنواره ها به هر دلیلی، باید کالای اصلی و کالای هدیه با هم مرجوع شوند.

مشاوره رایگان

وب سایت رویال چرم ساری برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است. باید توجه داشته باشید که پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی مشاور به هیچ عنوان توصیه به خرید محصول خاصی نیست و کاربر باید با در نظر گرفتن توضیحات و مشخصات فنی کالا, انتخاب خود را انجام دهد.

حفظ حریم خصوصی

هدف رویال چرم ساری حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور رویال چرم ساری برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، مطالب کاربران و …) نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. حفاظت از این اطلاعات بصورت کامل در بانک اطلاعاتی رویال چرم ساری انجام می شود. رویال چرم ساری اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. رویال چرم ساری در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، رویال چرم ساری این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.

تغییر سفارش در جشنواره

درصورت درخواست تغییر سفارشی که در طی جشنواره ثبت شده است , به صورتی که سفارش از شرایط جشنواره خارج شود, هدایای تعلق گرفته نیز حذف خواهند شد.